Általános szerződési feltételeim
Jelen Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) vonatkoznak arra az esetre, ha a www.nstein.hu weboldalon keresztül bármely szolgáltatásomat igénybe veszed.
I. A szolgáltató megnezevése és elérhetőségei
- Szolgáltató neve: dr. Steiner-Ónodi Nikolett E.V.
- Székhelye: 2111, Szada, Szőlő utca 32.
- Telefonszám: 0630 786 9167
- Adószáma: 90368789-1-33
- E-mail cím: [email protected]
- Honlap: www.nstein.hu
II. preambulum
A Szolgáltató letölthető GDPR megfelelés dokumentum-sablonokat kínál, valamint egyéni adatvédelmi dokumentumok készítését és folyamatos adatvédelmi feladatok ellátását (továbbiakban: Szolgáltatások) biztosítja a szerződő feleknek ( továbbiakban: Ügyfél).
III. A szerződés tárgya
Jelen Általános Szerződési Feltételek alapján létrejött szerződések megkötésével a Szolgáltató kötelezettséget vállal a Preambulum és a IV. pontban szabályozott tartalmú tartalmak nyújtására. Szolgáltató kijelenti, hogy birtokában van mindannak a szaktudásnak, gyakorlatnak és tapasztalatnak, amely a szolgáltatások jellege alapján elvárható. Az Ügyfél elfogadja, hogy az online megvásárolt letölthető tartalmak vagy megrendelt egyedi termék esetében a Szolgáltató kizárja a 14 napos elállási jogot, tekintettel a 2011/83/EU irányelv 16. cikkében foglalt kivételekre:
- A szerződés letölthető digitális tartalomra vonatkozik (pl. szoftverek, e-könyvek), ha a letöltés megkezdődött a fogyasztó beleegyezésével. Jelen ÁSZF elfogadása a fogyasztó beleegyezésének minősül.
- Személyre szabott vagy egyedi termékekre vonatkozik, mivel ezek kifejezetten a fogyasztó igényei szerint készültek. Egyéni termékek esetében az elállás a III. 3. pont szerint lehetséges.
A Szolgáltató által elkészített dokumentumok nem minősülnek jogi tanácsadásnak. Az általam készített dokumentumok nem helyettesíti az ügyvédi konzultációt és a személyre szabott jogi tanácsadást.
A dokumentumok felhasználása a vállalkozás saját felelősségére történik, azok jogi megfelelőségéért, alkalmazásáért és annak egyedi üzleti környezetre való alkalmasságáért semmilyen felelősséget nem vállal a Szolgáltató,
III. Elérhető szolgáltatások és termékek
1. Fizetős elektronikus letölthető szolgáltatások
1.1 A letölthető anyagok (pl. DIY csomagok, egyéb sablonok) kizárólag ügyfélfiók regisztrációt követően érhetőek el.
1.2 REGISZTRÁCIÓ ÉS ÜGYFÉLFIÓK LÉTREHOZÁSA
1) Az online anyagok megvásárlásához és igénybevételéhez szükség van az egyedi ügyfélfiók-regisztrációra. A fiók létrehozásáról az Ügyfél automatikus visszaigazoló e-mailt kap, amely tartalmazza a felhasználónevét és a regisztrációkor megadott e-mail címet, illetve egy megerősítő linket, amellyel szükséges a fiókot validálni. A sikeres regisztráció, valamint a fiók megerősítése után az Ügyfél már be tud jelentkezni az egyedi fiókjába.
2) Tartalom megvásárlásához a kívánt szolgáltatás kiválasztásakor, azzal egyidőben van lehetőség új ügyfélfiókot létrehozni, illetve a már meglévő ügyfélfiókba bejelentkezve is lehetséges megvásárolni új szolgáltatást is. A megvásárolt szolgáltatás a sikeres fizetést követően azonnal aktívvá válik.
3) Az Szolgáltató köteles folyamatos elérhetőséget biztosítani a megvásárolt tartalmakhoz. Nem minősül e kötelezettség megszegésének, amennyiben a tárhely szolgáltatója, vagy egyéb technikai probléma okozza a hozzáférés korlátozását.
1.3 SZERZŐDÉSKÖTÉS MENETE:
a) A szerződéskötéshez szükséges, hogy az Ügyfél az Szolgáltató internetes honlapján (https://www.nstein.hu) található megfelelő menüpont alatt a kívánt szolgáltatást kiválassza, az űrlapot személyes adataival kitöltse, jelen ÁSZF-et, valamint az Adatvédelmi tájékoztatót megismerje, elolvassa és magára nézve kötelezőnek elismerje, és a “Megrendelem” gombra kattintva a Szolgáltatást véglegesen megrendelje.
b) Az adatlap kitöltésével az Ügyfél kijelenti, hogy a valóságnak megfelelő adatokat ad meg, és ennek elmulasztása esetére, az ebből eredő kárért teljes kártérítési felelősséggel tartozik.
1.4 FIZETÉSE TELJESÍTÉSE:
a) Az ONLINE letölthető szolgáltatást teljes díját kizárólag azonnali bankkártyás fizetéssel van lehetőség a Szolgáltató részére megfizetni a STRIPE biztonságos rendszerén keresztül. Átutalásra csak kivételesen, technikai hiba van lehetőség (ezt a Szolgáltatónak kell jelezni az [email protected] címen). Részletfizetésre nincs lehetőség. Az Ügyfél a számlát automatikusan kapja a regisztrációkor megadott e-mail címre.
1.5 ELÁLLÁS
a) Az online megvásárolt tartalmak árát semmilyen okból nem áll a Szolgáltató módjában visszatéríteni, azoktól az elállás nem lehetséges a termékek jellegéből kifolyólag.
2. Egyéni szolgáltatások
2.1 Az egyéni adatvédelmi dokumentumok elkészítése egyedi-egyéni terméknek minősül. A szolgáltatás igénybevételéhez igénybevételhez ügyfélfiók létrehozása nem szükséges.
2.2 SZERZŐDÉSKÖTÉS MENETE FIX ÁRAS SZOLGÁLTATÁS ESETÉN:
1) A szerződéskötéshez szükséges, hogy az Ügyfél az Szolgáltató internetes honlapján (https://www.nstein.hu) található megfelelő menüpont alatt a kívánt egyéni szolgáltatást kiválassza, az űrlapot személyes adataival kitöltse, jelen ÁSZF-et, valamint az Adatvédelmi tájékoztatót megismerje, elolvassa és magára nézve kötelezőnek elismerje, és a “Megrendelem” gombra kattintva a Szolgáltatást véglegesen megrendelje.
2) A szolgáltatást megrendelését és sikeres pénzügyi teljesítését követően az ügyfél erről emailben visszaigazolást kap.
3) A megrendelést követő lehető legkorábbi időpontban, de legkésőbb 10 munkanapon belül a megadott elérhetőségeken keresztül a szolgáltató felveszi az Ügyféllel a kapcsolatot, és időpontot egyeztetnek az első egyeztető konzultációra, amelynek keretein belül a szolgáltató átfogó képet kap az ügyfél működéséről, valamint egyeztetésre kerül, hogy a megrendelés teljesítéséhez milyen további adatok és információk szükségesek. Az egyeztetést követően az ügyfél köteles a kért vagy hiányzó információkat emailben megküldeni a szolgáltatónak.
4) Amennyiben az Ügyfél nem adja át a szerződés teljesítéséhez szükséges információkat maradéktalanul a megrendeléstől számított 6 hónapon belül, a szerződés annak ellenére teljesítettnek minősül, hogy a tényleges adatvédelmi dokumentum nem került elkészítésre. Ilyen esetben nincs lehetőség a szolgáltatás árának visszatérítésére, sem a szolgáltatás teljesítésének követelésére.
5) Az ügyfél felel szavatol azért, hogy az átadott információk teljeskörűek a valóságnak mindenben megfelelnek.
6) A szolgáltató az információk teljeskörű átadását követően maximum 10 munkanapon belül átadja az elkészült szolgáltatást.
7) A ügyfél tudomásul veszi, hogy az egyéni szolgáltatások az általa megadott információk alapján készülnek el, így a szolgáltató az elkészült és átadott szolgáltatással kapcsolatban semmilyen felelősséget nem vállal.
2.3 SZERZŐDÉSKÖTÉS MENETE ÁRAJÁNLATKÉRÉST IGÉNYLŐ SZOLGÁLTATÁS ESETÉN:
1) A szerződéskötéshez szükséges, hogy az Ügyfél az Szolgáltató internetes honlapján (https://www.nstein.hu) található kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül, a megadott e-mail címen ([email protected]) vagy telefonon felvegye a szolgáltatóval a kapcsolatot, és ajánlatot kérjen valamely szolgáltatásra. A szolgáltató a lehető leghamarabb, de legkésőbb 10 munkanapon belül az ügyfél e-mail címéré megküldi az az ajánlatot, amely az ajánlatban foglalt ideig érvényes. Az elfogadott ajánlatot az ügyfél e-mailben köteles visszaigazolni.
2) A szolgáltatást megrendelését követően az ügyfél egyéni fizetési linket kap, majd a sikeres pénzügyi teljesítését követően az ügyfél erről emailben visszaigazolást kap.
3) A megrendelést és sikeres pénzügyi teljesítést követő lehető legkorábbi időpontban, de legkésőbb 10 munkanapon belül a szolgáltató felveszi a kapcsolatot a megadott elérhetőségeken keresztül az Ügyféllel, és időpontot egyeztetnek az első egyeztető konzultációra, amelynek keretein belül a szolgáltató átfogó képet kap az ügyfél működéséről, valamint egyeztetésre kerül, hogy a megrendelés teljesítéséhez milyen további adatok és információk szükségesek. Az egyeztetést követően az ügyfél köteles a kért vagy hiányzó információkat e-mailben megküldeni a szolgáltatónak.
4) Amennyiben az Ügyfél nem adja át a szerződés teljesítéséhez szükséges információkat maradéktalanul a megrendeléstől számított 6 hónapon belül, a szerződés annak ellenére teljesítettnek minősül, hogy a tényleges adatvédelmi dokumentum nem került elkészítésre. Ilyen esetben nincs lehetőség a szolgáltatás árának visszatérítésére, sem a szolgáltatás teljesítésének követelésére.
5) Az ügyfél felel szavatol azért, hogy az átadott információk teljeskörűek a valóságnak mindenben megfelelnek.
6) A szolgáltató az információk teljeskörű átadását követően maximum 10 munkanapon belül átadja az elkészült szolgáltatást.
7) A ügyfél tudomásul veszi, hogy az egyéni szolgáltatások az általa megadott információk alapján készülnek el, így a szolgáltató az elkészült és átadott szolgáltatással kapcsolatban semmilyen felelősséget nem vállal.
2.4 FIZETÉSE TELJESÍTÉSE:
1) Az ONLINE letölthető szolgáltatást teljes díját kizárólag azonnali bankkártyás fizetéssel van lehetőség a Szolgáltató részére megfizetni a STRIPE biztonságos rendszerén keresztül. Más fizetési lehetőségre akkor van lehetőség kivételesen, ha olyan technikai probléma merül fel, amely az online bankkártyás fizetést nem teszi lehetővé, ebben az esetben átutalás is lehetséges a szolgáltató számlájára. Részletfizetésre semmilyen esetben nincs lehetőség. Az Ügyfél a számlát automatikusan kapja a regisztrációkor megadott e-mail címre.
2.5 ELÁLLÁS
2) Az egyedi szolgáltatások megrendelése esetén elállásra az első egyeztető konzultációt (2.2.3 és 2.3.3) követő 2 munkanapon belül van lehetőség. Ebben az esetben a pénzügyileg teljesített szolgáltatás ára visszajár, az egyeztető konzultáció díjának levonása mellett, amelyet a szolgáltató perc számláz ki, 250 Ft/perc áron. Az egyeztető konzultációt követően elállás nem lehetséges, mivel ilyenkor a Szolgáltató a szerződés teljesítéséhez szükséges munkát már megkezdi.
3. Előfizetéses szolgáltatások
3.1 A folyamatos biztonság előfizetéses csomagok, valamint DPO szolgáltatás igénybevétele esetén az ügyfél az előfizetési időszak alatt fix havidíjat fizet.
3.2 SZERZŐDÉSKÖTÉS MENETE EGYÉNI DOKUMENTUMOT IS TARTALMAZÓ MEGRENDELÉS ESETÉN:
1) A szerződéskötéshez szükséges, hogy az Ügyfél az Szolgáltató internetes honlapján (https://www.nstein.hu) található megfelelő menüpont alatt a kívánt egyéni szolgáltatást kiválassza, az űrlapot személyes adataival kitöltse, jelen ÁSZF-et, valamint az Adatvédelmi tájékoztatót megismerje, elolvassa és magára nézve kötelezőnek elismerje, és a “Megrendelem” gombra kattintva a Szolgáltatást véglegesen megrendelje. A szolgáltatás megrendelhető a Szolgáltatótól emailben történő kapcsolatfelvétel során is, a megrendelésre vonatkozó kifejezett szándék megjelölésével vagy a Szolgáltató által tett ajánlat elfogadásával. Ebben az esetben az Ügyfél köteles írásban visszaigazolni, hogy jelen ÁSZF, valamint az Adatkezelési tájékoztató tartalmát megismerte.
2) A szolgáltatást megrendelését és sikeres pénzügyi teljesítését követően az ügyfél erről emailben visszaigazolást kap. Emailben történő megrendelés esetén a Szolgáltató fizetési linket küld a Stripe biztonságos rendszerén keresztül.
3) A megrendelést követő 5 munkanapon belül a szolgáltató felveszi a kapcsolatot a megadott elérhetőségeken keresztül az Ügyféllel, és telefonon vagy e-mailben egyeztetnek, amelynek keretein belül a szolgáltató átfogó képet kap az ügyfél működéséről, valamint egyeztetésre kerül, hogy a megrendelés teljesítéséhez milyen további adatok és információk szükségesek. Az egyeztetést követően az ügyfél köteles a kért vagy hiányzó információkat e-mailben, vagy az erre kijelölt Google Drive dokumentumban megküldeni a szolgáltatónak.
4) Amennyiben az Ügyfél nem adja át a szerződés teljesítéséhez szükséges információkat maradéktalanul az előfizetés tartama alatt, a Szolgáltató az egyéni dokumentumok elkészítésére az előfizetés leteltét követően nem kötelezhető. Ilyen esetben nincs lehetőség a szolgáltatás árának részleges vagy teljes visszatérítésére, akkor sem, ha nem történik adatvédelmi incidens, vagy az Ügyfél nem vesz igénybe tanácsadást.
5) Az ügyfél felel szavatol azért, hogy az átadott információk teljeskörűek a valóságnak mindenben megfelelnek.
6) Az előfizetés annak tartama alatt nem mondható le, és legfeljebb magasabb szintű szolgáltatásra módosítható. Amennyiben az előfizetéses időszakban az Ügyfél meg szeretné szüntetni a szerződést, ez a előfizetésből hátralévő időszak összegének egyösszegű megfizetésével lehetséges.
7) Az Ügyfél tudomásul veszi, hogy az egyéni szolgáltatások az általa megadott információk alapján készülnek el, így a szolgáltató az elkészült és átadott szolgáltatással kapcsolatban semmilyen felelősséget nem vállal.
8) Az előfizetés a határozott időtartam lejártával határozatlan idejűvé válik. A határozatlan idejű szerződés bármikor lemondható az előfizetési hónap utolsó napjával.
3.3 SZERZŐDÉSKÖTÉS MENETE EGYÉNI DOKUMENTUMOT NEM TARTALMAZÓ MEGRENDELÉS ESETÉN:
1) A szerződéskötéshez szükséges, hogy az Ügyfél az Szolgáltató internetes honlapján (https://www.nstein.hu) található megfelelő menüpont alatt a kívánt folyamatos szolgáltatást kiválassza, az űrlapot személyes adataival kitöltse, jelen ÁSZF-et, valamint az Adatvédelmi tájékoztatót megismerje, elolvassa és magára nézve kötelezőnek elismerje, és a “Megrendelem” gombra kattintva a Szolgáltatást véglegesen megrendelje.
2) A szolgáltatást megrendelését és sikeres pénzügyi teljesítését követően az ügyfél erről emailben visszaigazolást kap.
3) A megrendelést követően az ügyfél egy tájékoztató email kap, amelyben a szolgáltatás teljesítéséhez szükséges időpontfoglaló applikáció linkje található. Ezen a linken keresztül lehetséges az időpontfoglalás az első egyeztető konzultációra.
4) Az ügyfél felel szavatol azért, hogy az átadott információk teljeskörűek a valóságnak mindenben megfelelnek.
5) Az előfizetés annak tartama alatt nem mondható le, és legfeljebb magasabb szintű szolgáltatásra módosítható. Amennyiben az előfizetéses időszakban az Ügyfél meg szeretné szüntetni a szerződést, ez a előfizetésből hátralévő időszak összegének egyösszegű megfizetésével lehetséges.
6) A ügyfél tudomásul veszi, hogy a szolgáltató által adott tanácsok és incidenskezelés az ügyfél által átadott információkon alapulnak, így ezekkel kapcsolatban semmilyen felelősséget nem vállal.
3.4 FIZETÉSE TELJESÍTÉSE:
1) Az ONLINE letölthető szolgáltatást teljes díját kizárólag azonnali bankkártyás fizetéssel van lehetőség a Szolgáltató részére megfizetni a STRIPE biztonságos rendszerén keresztül. Más fizetési lehetőségre akkor van lehetőség kivételesen, ha olyan technikai probléma merül fel, amely az online bankkártyás fizetést nem teszi lehetővé, ebben az esetben átutalás is lehetséges a szolgáltató számlájára. Részletfizetésre semmilyen esetben nincs lehetőség. Az Ügyfél a számlát automatikusan kapja a regisztrációkor megadott e-mail címre.
3.5 ELÁLLÁS
2) Az előfizetéstől ellálni első egyeztető konzultációt (3.2.3 és 3.3.3) követő 2 munkanapon belül van lehetőség. Ebben az esetben a pénzügyileg teljesített szolgáltatás ára visszajár, az egyeztető konzultáció díjának levonása mellett, amelyet a szolgáltató perc számláz ki, 250 Ft/perc áron. Az egyeztető konzultációt követően elállás nem lehetséges, mivel ilyenkor a Szolgáltató a szerződés teljesítéséhez szükséges munkát már megkezdi.
4. adatvédelmi workshopok
5 Szolgáltató által online, ZOOM rendszeren tartott workshopok célja az Ügyfél meglévő vagy leendő vállalkozásának adatvédelmi megfeleléséhez kapcsoló vállalkozásra szabott tájékoztató elkészítése. A Szolgáltató kijelenti, hogy a workshop során nem történik kompentenciafejlesztés, így tevékenysége nem tartozik a 2013. évi LXXVII., a Felnőttképzésről szóló törvény hatálya alá.
4.1 Fizetési és részvételi feltételek
- A workshop díja teljes egészében előre fizetendő. A jelentkezés Google Formon keresztül történik, amelynek beküldésével, valamint jelen ÁSZF megismerésével a szerződés létrejön. Ezt követően a Szolgáltató kiállítja a számlát, amelyet az ügyfél az ott megadott határidőben köteles elutalni a számlán található számlaszámra. Késedelmes teljesítés esetén a Szolgáltató jogosult a PTK. szerinti késedelmi kamatot is kiszámlázni az Ügyfélnek.
- A Szolgáltató legkésőbb a szolgáltatást megelőző 24 órával megküldi a meghívót a ZOOM felülethez, valamint egyéb, a workshophoz kapcsolódó anyagokat (pl. sablonok). Az ügyfél köteles a workshop előtt telepíteni a ZOOM applikációt, használat előzetesen megismerni (pl. Youtube oktatóvideó). Az Ügyfél vállalja, hogy interaktívan, bekapcsolt kamerával vesz részt a workshop foglalkozáson, mivel az interaktív jellegű.
- Az Ügyfél köteles pontosan érkezni a ZOOM felületre, belépéskor a regisztrációkor megadott vezeték és keresztnevének megadásával. Ennek hiányában a Szolgáltató az ellenőrzést nem tudja elvégezni, az Ügyfél nem kerül beengedésre. Amennyiben az Ügyfél önhibájából késve vagy nem megfelelő névvel próbál belépni, de jelentkezése elutasításra kerül, a szolgáltatás díja nem kerül visszatérítésre, kompenzálásra.
- A ZOOM előfizetést a Szolgáltató költsége, az ügyfélnek a ZOOM felé nem történik fizetési kötelezettsége.
- Az Ügyfél köteles gondoskodni arról, hogy a workshop során technikai eszközei (pl hangszóró, laptop/számítógép, internet) megfelelően működjenek. A Szolgáltató nem vállal felelősséget az olyan elmaradt szolgáltatásért, vagy azok nem megfelelő minőségéért, amennyiben a technikai elakadás az Ügyfélnél merül fel.
4.2 Lemondásra vonatkozó speciális szabályok, visszalépés
- A Szolgáltató a szolgáltatás díját semmilyen esetben nem téríti vissza.
- A Szolgáltató felelőssége kizárt, kompenzáció nem igényelhető, amennyiben az ügyfél önhibájából nem jelenik meg a workshopon.
- Az Ügyfél – a workshopot megelőző 72 óra kivételével – egy alkalommal más időpontra módosíthatja a jelentkezését.
- A szolgáltatás lemondása esetén a Szolgáltató
- amennyiben a lemondás a workshopot megelőző 24 órában történik bármilyen okból – az Ügyfelet nem kompenzálja
- amennyiben a lemondás a workshopot megelőző 24 és 72 óra között történik bármilyen okból – a szolgáltatás 50%-ának megfelelő értékű vouchert küld
- amennyiben a lemondás a workshopot megelőző 72 órát megelőzően történik bármilyen okból – a szolgáltatás díjának megfelelő értékű vouchert küld
*Voucher: Olyan 1 éves érvényességi idővel rendelkező, átruházható, emailben küldött utalvány, amelyet a Szolgáltató bármely szolgáltatására felhasználható, kivéve a folyamatos biztonság csomagokat.
5. A Szolgáltató a szolgáltatást a workshopot megelőző legfeljebb 72 óráig mondhatja amennyiben a résztvevők száma nem éri el az 5 főt.
6. A Szolgáltató vis maior esetben (baleset, betegség, természeti csapás, stb) a szolgáltatást lemondhatja, időkorlátozás nélkül. Ilyen esetben a Szolgáltató a szolgáltatás értékének megfelelő értékű vouchert küld.
4.3 Felelősség
A workshopokon szerzett információk, ismeretek felhasználása kizárólag saját felelősségre és saját célból történik. A ZOOM alkalmazáson keresztül megosztott linkeket 3. félnek továbbítani tilos, ellenkező esetben jogi következményeket von maga után. A workshop során elhangzott információk nem minősülnek jogi tanácsadásnak. A workshop teljes anyagát szerzői jog védi.
4.4 Visszatérítés
A pénzügyi teljesítést követően esetében semmilyen módon és indokkal nem lehetséges visszatérítést igényelni.
A Szolgáltató köteles a szolgáltatás árát visszatéríteni, amennyiben a Szolgáltatón kívül álló okok miatt a szolgáltatás nyújtása ellehetetlenül, és feltehetően nincs lehetőség a szolgáltatás 1 éven belül történő teljesítésére.
5. Ingyenes elektronikus szolgáltatások
4.1 A szolgáltató weboldalán található ingyenes letölthető anyagok vagy webinárok ingyenes regisztrációt követően érhetőek el. Ehhez az ügyfél köteles a nevét és e-mail címét megadni.
5.2 SZERZŐDÉSKÖTÉS MENETE:
1) A szerződéskötéshez szükséges, hogy az Ügyfél az Szolgáltató internetes honlapján (https://www.nstein.hu) található megfelelő menüpont alatt a kívánt ingyenes szolgáltatást kiválassza, az űrlapot személyes adataival kitöltse, jelen ÁSZF-et, valamint az Adatvédelmi tájékoztatót megismerje, elolvassa és magára nézve kötelezőnek elismerje, és a “Megrendelem/Letöltöm/Jelentkezem” gombra kattintva a Szolgáltatást véglegesen megrendelje.
2) Az adatlap kitöltésével az Ügyfél kijelenti, hogy a valóságnak megfelelő adatokat ad meg, és ennek elmulasztása esetére, az ebből eredő kárért teljes kártérítési felelősséggel tartozik.
5.3 ELÁLLÁS
2) Az online ingyenes letöltött tartalmak esetén az elállás nem releváns, webinár jelentkezés visszavonása és ezzel kapcsolatban az adatkezelés törlése az [email protected] emailen keresztül kezdeményezhető.
IV. Szellemi tulajdonjog
4.1. Az Szolgáltató által biztosított minden tartalom, így minden átadott anyag, social média felületen megosztott anyag, workshop anyagok, weboldalszövegek szerzői jogi védelem alatt állnak, a szerzői jogok jogosultja az Szolgáltató. Az Ügyfél a szolgáltatás anyagát kizárólag saját célból jogosult felhasználni akként, hogy az abban levő ismereteket saját maga megismerje, elsajátítsa, és azokat kizárólag abban a formában használhatja fel, ahogy az Szolgáltató a rendelkezésére bocsátotta. A Felhasználó a rendelkezésére bocsátott anyagot nyilvánosságra nem hozhatja, harmadik személy rendelkezésére nem bocsáthatja. Ennek megsértése esetén a Szolgáltató jogi lépéseket tesz.
4.2. Az Szolgáltató kizárólagos joga többek között, hogy szolgáltatásait bármely formában és adathordozón többszörözze és terjessze, és hogy ezekre másnak engedélyt adjon.
4.3. Az Ügyfél vagy más felhasználó tudomásul veszi, hogy a felhasználási engedély nélküli felhasználás esetén Szolgáltatót kötbér illeti meg. A kötbér összege képenként bruttó 50.000 Ft naponta, illetve szavanként bruttó 10.000 Ft naponta. Felhasználó tudomásul veszi, hogy ezen kötbérkikötés nem túlzó, és ennek tudatában böngészi a Szolgáltató nyilvános oldalait. A szerzői jogi jogsértés esetén Szolgáltató közjegyzői ténytanúsítást alkalmaz, melynek összegét szintén a jogsértő felhasználóra hárítja.
V. Egyéb
5.1 A szerződés megszűnése
a) A Szerződés megszűnik:
– felek közös megegyezésével;
– bármelyik fél halálával, megszűnésével;
– a megvásárolt szolgáltatás időtartamának lejártával
– ügyfélfiók regisztráció esetén az utolsó belépést követő 3 év leteltével
– workshop esetén a workshop napján
b) A Szerződés felmondható:
– bármelyik fél által a Szerződés/ÁSZF bármely pontjának másik fél általi jelentős megszegésével azonnali hatállyal;
5.2 ÁSZF hatálya
a) Jelen ÁSZF a vásárlási folyamat során keletkezett ajánlattal, rendelés-visszaigazolással, számlákkal és minden egyéb az adott megrendelésre vonatkozó dokumentumokkal összhangban értelmezendő.
b) A szerződéskötés nyelve magyar.
5.3 Adatvédelem
a) Az Szolgáltató kiemelt figyelmet fordít az adatvédelmi megfelelésre, így különösen az Európai Unió általános adatvédelmi rendeletének (Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679) való megfelelésnek.
b) Az Ügyfél kifejezetten hozzájárul ahhoz, hogy adatait, illetve a megrendelés teljesítése során birtokába jutott adatokat a Szolgáltató a vonatkozó jogszabályok keretein belül saját nyilvántartásába, kimutatásaiban felhasználja, jelen szerződés teljesítése érdekében, illetve az Ügyfél és/vagy a Szolgáltató jogainak érvényesítése, illetve kötelezettségeinek teljesítése érdekében megismerje, másolja és kezelje, illetve a Szolgáltató az őt megillető követelések érvényesítése érdekében harmadik személynek átadja.
c) Az adatkezelés további részleteit az Adatkezelési tájékoztató tartalmazza, amely a ITT található.
VI. Záró rendelkezések
6.1. Az Szolgáltató működésével és szolgáltatásával kapcsolatban felmerült bármely probléma esetén panaszt előterjeszteni az Szolgáltatónál lehet a fent megjelölt e-mail címen, amelyre Szolgáltató köteles 30 napon belül érdemben választ adni.
6.2 Az ügyfél igény esetén a Budapesti Békéltető Testület testülethez fordulhat, postai címe: 1253 Budapest, Pf.: 10.
6.3. Bármely adatbeviteli hibát az Ügyfél az ezen a címen jelezhet a Szolgáltató felé.
6.4. Jelen ÁSZF a Szolgáltató által kibocsátott újabb Általános Szerződési Feltételek hatályba lépéséig marad érvényben, és fenntartja a jogot arra, hogy bármikor saját hatáskörben módosítsa. Az ÁSZF módosítása a már megkötött és teljesített vagy folyamatban lévő szerződésekre nem vonatkozik.
6.5. A weboldalhoz tartozó cookie szabályzat ITT érhető el.
